چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
ذ

حوزه / حجت الاسلام بصیرتی گفت: حضور میلیونی در پیاده روی اربعین حسینی سند حقانیت نهضت عاشورا و مظلومیت حضرت علی اصغر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلاممهدی بصیرتی در همایش شیرخوارگان حسینی مسجد صادقیه کاشان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهدا (ع) اظهار داشت: این جلسه به بهانه یادآوری شهادت شیرخواره حضرت اباعبدالله الحسین (ع)تشکیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، حضرت علی اصغر(ع) را سند حقانیت حضرت سیدالشهداء(ع) دانست و اظهار داشت: بزرگ مسیحیان در مباهله گفت اگر دیدید پیامبراکرم (ص) با خانواده و عزیزانش به میدان آمد مباهله نکنید فرار کنید که عذاب الهی به شما نازل می شود ولی اگر دیدید با یارانش آمد مباهله را انجام دهید.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) اگر برای جنگ آمده بود با خانواده نمی آمد که این نشان می دهد قیام کربلا قیام برای جنگ و خونریزی نیست.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه با ظهور حضرت مهدی (عج) امام حسین (ع) را خواهند شناخت، گفت: به هر میزان که بتوانیم مظلومیت حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانش را به دنیا معرفی کنیم ظهور امام زمان (عج)را نزدیکتر کرده ایم، لذا سند این مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کودک کشی همه عالم را منزجر می کند گفت: امروز تمام دنیا از جمله در آمریکا ، فرانسه و...با ما در آرمان فلسطین به خاطر کودک کشی رژیم صهیونیستی در خونخواهی کودکان غزه همراه شده اند چرا که کودک کشی را هیچ کس در هیچ نقطه ای از دنیا بر نمی تابد.

وی بابیان اینکه در ماجرای کربلا سند حقانیت سید الشهدا (ع) و مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) می تواند دنیا را با ماهمراه کند گفت: مادران سردست گرفتن کودکان خود در همایش شیرخوارگان حسینی به جهانیان می فهمانند که حاضر هستند عزیزترین فرد خانواده خود را فدای نهضت حسینی و حضرت علی اصغری که در صحرای کربلای روی دست پدرش تشنه با تیر سه شعبه شهید شد، کنند.

حجت الاسلام بصیرتی اشک برسیدالشهداء و یارانش را ارزشمند و موجب زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و اظهار داشت: حضور میلیونی در پیاده روی اربعین حسینی سند حقانیت نهضت عاشورا و مظلومیت حضرت علی اصغر می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha